augustiibaarn

2011-11-07
20:22:44

Niallvember :D

Hej på er ! Min dator har hållit på och hackat hela eftermiddagen, har börjat skriva på typ fyra inlägg (och gjorde lite andra saker samtidigt då ..) men har fått starta om datorn typ varje gång. Men den här gången så tänker jag skriva först, innan jag gör något annat. ;)
Men jag vet inte vad jag ska skriva om .. Har inte hänt så mycket idag haha. Juste, vi har en ny gympalärare ju ! Hon var lite .. tyst ? Haha, eller alltså alla pratade hela tiden och hon typ bara satt där. Och sen på slutet skulle vi köra killiboll.(..) Kul. Fast jag, Jossan, Bella, Emilie och Pernilla stod typ bara i en klump, haha. Förutom andra gången, för då fick man gå om man blev träffad. Så då ställde vi oss i mitten, haha.
Nu ska jag gå och hjälpa mamma med en sak där nere. Juste, ska fixa dag fyra och dag sex (haha) till imorrn, så vi hörs då ! :)


haha herregud bild från förut idag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: