augustiibaarn

2011-11-30
17:57:06

Pluggat hela eftermiddagen ..

Har suttit och pluggat ända sen jag kom hem, (eller, nästan i alla fall) så därför har uppdateringen inte varit så bra ! Jag har franskaprov imorgon, som jag tänkte plugga på ikväll efter dansen, för jag kan redan det mesta, och sen så har jag en svenska redovisning som jag måste skriva klart (ska bara skriva ner den på annat papper, och sen fixa en sak i word, sen är jag klar, woop woop !) och så ska en sak vi gör på so vara klar tills imorrn också, som jag inte har börjat på än .. Men jag tänkte att jag börjar lite nu, och sen har vi två lektioner på oss imorrn, så jag hoppas att jag bli klar ! Annars får jag mejla in den till henne imorgon eftermiddag, men ska föröska bli klar innan dess ! ;)
Men ska börja med det nu, vi hörs efter dansen !
Intressant inlägg, haha.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: