augustiibaarn

2011-11-01
13:00:49

Save you tonight ♥

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHH :DDDDDDD♥♥♥♥

Så. Ville bara få ur mig det där, haha. :)
Men hej på er ! Vad ska ni göra idag ? :) Själv ska jag kanske vara med Amica, fast bara kanske, för jag måste packa lite och så inför imorrn. ;) 
Hade skitkul med Anna igår, vi fotade lite först och sen så kollade vi på One Direction klipp. :D Åh, dom är så underbara, älskar dom ♥ Juste, jag försökte skrämma henne fast det gick åt helvete, haha. Och så glömde jag min kamera där, fast hon ska ta med den ikväll på dansen. :) Vi missade ju en lektion med moderna på A3, så vi ska dansa igen det idag, vid sju tror jag att det var ? Aja, får kolla upp det till dess. ;)
Ska gå och fixa lunch nu, men vi hörs senare ! :)


Haha :)♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: