augustiibaarn

2011-10-09
17:39:00

Cubus !
Hej på er ! Hann inte fixa ett tidsinställt inlägg till idag, vaknade inte förrän vid halv tolv, och sen så har jag städat lite och fixat inför imorrn hela dagen. :)
Men vid kvart i fyra åkte jag och mamma till Farsta ! Vi skulle köpa nya jeans till mig, eftersom att jag tog sönder mina gamla, haha .. Men vi köpte två par jeans, ett par munkisar och en jättemysig tröja inne på Cubus i alla fall ! Kan kanske lägga upp bilder imorrn om jag hittar kamera sladden, annars så får ni se det någon annan gång. ;) Prövade en jättefin vinröd mysdress också, men jag ska köpa den någon annan gång istället.
Men kom hem för typ tjugo minuter sen, och nu ska jag hjälpa mamma med middan, vi hörs imorrn ! :)


weheartit
Kommentar:
#1: Nathalie

Sv; Härligt att höra, min har också varit bra! :)

2011-10-09 @ 20:17:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: