augustiibaarn

2011-10-18
20:45:57

frååååågor

Snodda från Bellish

1. Det första du tvättar i duschen ? håret
2.
Gillar du kaffe ? uuuuusch nej
3. Hur mår du just nu ? braa, hur mår du själv ?
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen som du har en crush på ? -
5. Berätta om din senaste dröm ? haha, nej tack
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna ? har flera, men nej haha.
7. Vad vill du ha just nu ? LOOOV, helst sommarlov ;)
8. Biter du i din glass eller slickar du bara på den ? slickar..
9. Har du träffat någon kändis ? ja
10. Gillar du keso ? n e j
11. Vilken låt hade du sist i huvudet ? den här låten :)
12. Hur många länder har du besökt ? orkar inte räkna.. men typ fem ?
13. Är dina föräldrar stränga ? ibland
14. Skulle du kunna hoppa fallskärm ? kunna skulle jag nog, men vet inte om jag skulle våga
15. Glittrar något i ditt rum just nu ? inte imorse, så nej, hoppas jag
16. Brukar du hyra film ? ibland :)
17. Var kommer du vara på lördag ? på teatern, sen dansen, sen teatern igen och seen hem :)
18. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY ? jo, jag var där förstår du, var högst upp i ena så jag är egentligen död. eller inte
19. Vad åt du till lunch ? macka och mjölk med flingor :)
20. Har du lockigt hår ? ibland
21. När grät du senast ? kommer inte ihåg
22. Har du gått in i en vägg någon gång ? HAHAH ja ..
23. Favoritårstid ? SOMMAR
24. Vem höll du senast i handen ? vet inte
25. Sover du med TVn på ? jag kan inte ens sova med datasladden i, så nej
26. Tycker du att du är gammal ? haha, jo pensionär vetdu
27. Är du mörkrädd ? ja
28. Gillar du ditt liv just nu ? typ
29. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha ? haha, för ofta ..
30. Har du bra syn ? nej, jag är halvt bilnd ju
31. Var är dina föräldrar just nu ? till höger om mig :)
32. Vad har du på dig just nu ? samma sak som jag hade imorse
33. Vad var det senaste du köpte ? några tröjor och en klänning som jag köpte idag med mamma :D
34. Hatar du mer än 3 pers ? tror inte det
35. Använder du sushipinnar ? haha nej kan inte
36. Äger du ett vapen ? det du..
37. Gillar du ditt hår ? oftast
38. Vill du ha en kille ? jamen såklart !
39. Använder du smink ? yeesbox

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: