augustiibaarn

2011-10-07
15:00:00

Fridayyyy !
Hej guys ! Sitter och kollar lite på Top Model och dricker lite yoggi. :) Orkade inte fixa någon mellis, så jag tod en sån istället. ;)
Men vi hade ju redovisningar idag på engelskan, i grupperna då alltså. Men först så skulle jag läsa, men jag slapp det sen, så då stod jag bara där istället, haha. :) Men jag hade faktiskt skrivit allt, så det så ! Fast dom sa vad jag skulle skriva, men ändå, jag skrev ! ;)
Och imorrn blir det DANS och SHOWTIME !! :D Åh, längtar såhäääääär mycket ! :D Har fixat två tidsinställda inlägg till imorrn, för direkt efter (eller nästan direkt då) så ska jag, mamma och pappa hem till Clara och käka middag ! Komemr vara helt död, men det var ett tag sen vi var där, så det kommer bli kul ! :)
Men vi hörs, puss på er !


weheartit ♥  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: