augustiibaarn

2011-10-15
10:45:00

ID ♥

Hej guys ! Tänkte bara förvarna er om att jag har typ två (kanske tre)  fyra stycken tidsinställda inlägg om One Direction till den här helgen, tre idag och ett imorrn, bara för att dom är så underbara ! Åh älskar dom, haha. ♥
Men just nu håller jag nog på att göra mig iordning, troligtvis håller jag på att springa omkring som en galning och letar efter något (som jag antagligen har i handen) och har panik, haha. Ska ju träffa Hanna om tio minuter, vilket betyder att jag kommer gå om fem minuter ungefär och just nu har jag precis kommit på att jag inte vet vart mitt manus är, eller att jag glömt ta fram danskläder. Standard på lördagarna liksom, haha. :)
Meeen har kanske ett annat inlägg imorrn, om jag orkar fixa något, haha. ;)



Killarna med Jedward, Hanna haha ;)♥ 

Kommentar:
#1: Hanna

OMG NÄR? XD

2011-10-15 @ 15:50:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: