augustiibaarn

2011-10-21
15:50:59

Idrottsläxa -.-

Tjenare ! Måste egentligen göra min idrottsläxa, så jag hinner inte skriva så mycket !
Men idag på gympan så gjorde vi någon sak där man skulle vara i två lag, och sen så skrek han ut typ "fotboll tre stycken" och då skulle dom tre första i varje lag spela fotboll, och det lag som gjorde mål först fick en poäng. Mitt lag förlorade, men det var kul ändå. ;)
Förutom att jag var ensam tjej och att jag fick köra innebandy själv mot Anton .. -.- Vilket var liksom meningen att det skulle gå åt helvete för mig, plus att Henrik stod och skrattade åt mig hela tiden. Och efteråt så sa han att det var bra att jag försökte i alla fall och började skratta igen. Tack för den liksom.
Och vi fick tillbaka våra referat idag, jag fick E- .. Bara för att jag inte använde styckteindelning, haha. Hade jag gjort det hade jag fått D eller C tror jag, det beror på om jag hade använt styckeindelning bra eller inte. ;)
NU måste jag börja på läxan, vi hörs !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: