augustiibaarn

2011-10-31
11:59:54

I'll Take You High

Hej guys ! Vaknade vid typ halv nio av att någon höll på att borra typ precis utanför mitt fönster .. Mysigt ! men skulle ändå gå upp typ nio, så jag låg kvar och försökte sova lite. Fast sen slutade han vid tio i nio, och då somnade jag direkt och vaknade itne förrän tio, haha. Men käkade frukost för typ en och en halvtimme sen och om en halvtimme ska jag fixa lunch, för vid ett så åker jag till Anna ! :D Vi ska fota lite och så, så jag ska ta med min kamera ! :) Vilket betyder att jag måste hitta kamerasladden, annars får jag köpa en ny på onsdag. ;)
Ska vara med Amica imorrn också, vet inte vad vi ska göra än, kanske typ gå på bio eller nåt, haha :)
Nu ska jag klä på mig, vi hörs senare !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: