augustiibaarn

2011-10-24
20:52:43

Like maraca-ca-ca

Hej på er ! Förlåt för jättedålig uppdatering, kom hem vid typ kvart över fyra och har fixat lite i mitt rum sen dess. :D Håller ju på att göra om, och jag har fått en ny garderob så jag la in mina kläder i den idag. :)
Om en vecka är det loooov ! Gud vad skönt, haha. Åker till landstället på onsdagen, så om jag inte hinner fixa något tidsinställt till dess så kommer bloggen vara i stort sett död till på söndagen, om inte pappas internet funkar vill säga. ;) Kommer inte ta med min dator eftersom att den alltid dampar när man tar med den någonstans, och sen slutar den funka .. Så den får stanna hemma från och med nu. ;)
Men sitter och kollar på Private Practice nu och dricker te, vi hörs imorrn ! :)


jag älskar dig med ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: