augustiibaarn

2011-10-17
21:36:15

monday

Hej på er ! Förlåt för att jag inte har uppdaterat något idag, men gick hem till Jossan direkt efter skolan och sen stannade jag där till typ halv sex, och sen gick jag till bussen. Jossan gick med mig dit, men det var så jävla kallt, så hon gick tillbaka direkt. ;) Så då fick jag sitta och vänta på bussen i fem minuter med bara skinnjacka. Och när det var typ två minuter kvar kom jag på att jag hade min sjal i väskan .. -.-
Men imorrn ska jag få sånt här bankomatkort ! :D Eller, jag, mamma och pappa ska till banken imorrn efter skolan och skriva på något papper, och sen får jag det om typ en vecka tror jag ? Men ska bli jättekul i alla fall, tycker jag. :)
Nu ska jag stänga av, ska till Farsta med mamma direkt efter vi varit på banken, så vi hörs när jag kommer hem ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: