augustiibaarn

2011-10-26
17:30:12

Onsdaag

Hej guys ! Förlåt för att jag itne skrev något igår, men jag skriver idag istället ! :)
Fick tillbaka mitt matteprov idag, och jag fick C ! Och om det går bra på muntliga så får jag kanske B ! Alltså så kommer jag bara få C, haha. Nej men det var typ fyra saker som betygsattes och jag fick C, C/A (B alltså), C och C/A ! Stolt tjej här, haha ! :D
Hade tydligen engelskaförhör idag också, som jag helt hade glömt bort, haha .. Så det gick inte så bra ! Plus att Ben var skit grinig hela lektionen, så det var ju också jättekul ..
Juste ! Jag måste skicka in det sista på idrottsläxan ! Hade inte skrivit någon sak som man skulle skriva, så jag måste göra det nu ! Men skriver nog inget mer idag, så vi hörs imorrn !


weheartit ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: