augustiibaarn

2011-10-23
13:56:13

Shake it up shake it low

Ska käka lunch typ nu, men jag hinner skriva lite kort innan. ;)
Gick sådär på dansen igår, var astrött och typ helt lost, haha .. Fast det nya vi lärde oss på jazzen gick bra i alla fall ! Det såg kanske inte så bra ut, men ändå !
Teatern var skitrolig, vi skulle typ öva på en scen fast den inte var med i manuset (?) och det gick sådär för mig och Hanna haha .. Vi satt och snackade och asgarvade hela tiden istället, och sen när det var typ två minuter tills vi skulle visa upp så kom vi på vad vi skulle göra, hehe. :)
Och jag gick inte på den där föreställningen igår kväll, ska kanske gå idag istället men jag vet inte än. :)
Men vi hörs senare, puss !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: