augustiibaarn

2011-10-30
21:34:54

The moutain top, walk on water
Heeeej på er ! Förlåt för att jag aldrig skirver något på dagarna, hehe .. Men ska bli bättre på det ! I alla fall nu när det är lov, annars så kanske jag fixar lite tidsinställda lite då och då. ;)
Men idag så har jag varit i Farsta med mamma och pappa, pappa skulle köpa jeans och jag skulle pröva mitt kort för första gången. :D Men det gick bra i alla fall, haha. ;)
Annars har det inte hänt så mycket, bara slappat och kollat lite på film. :) Kollade på Love Actually, har sett den typ 10000000000 gånger, men älskar den fortfarande haha ♥
Juste, har alla ställt tillbaka klockan idag då ? :) Haha, när jag vaknade imorse trodde jag att klockan var elva, fast sen kom pappa in och sa att den var tio. Fick lite panik först, eftersom att vi skulle åka till Farsta vid tolv, haha. ;)
Men ska stänga av nu, vi hörs imorrn ! :)


Kommentar:
#1: andrea

Haha vilka är det på bilden? :)

2011-11-02 @ 12:52:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: