augustiibaarn

2011-10-04
16:28:00

vi kör en liten dagens dåra

DAGENS VILL HA : kläder
DAGENS KLÄDSEL : tjocktröja och jeanstights
DAGENS FRISYR : soom vanligt :)
DAGENS SMINK : mascara, concealer och puder
DAGENS HUMÖR : trööött och glad
DAGENS DROG : ingen
DAGENS LÅT : stereo hearts med gym class heroes ♥
DAGENS SAKNAD : dansen och teatern !
DAGENS KÖP : kanelbullar :D
DAGENS MISSLYCKADE : satt vid busshållplatsen i en kvart för jag visste inte att vi började halv nio, och jag orkade inte gå hem .. men sen gick jag hem ändå för jag hade glömt en sak, och sen gick jag tillbaka och väntade tio minter till
DAGENS ROLIGASTE : lejonpopularation på svamp ! ;D
DAGENS PLANER : pluggapluggaplugga till franskaprovet !


kom hem nyss, ska käka mellis nu men vi hörs senare !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: