augustiibaarn

2011-09-05
17:39:35

Äpplemos
Heej på er ! Jag och mamma åkte ner till centrum direkt efter skolan och köpte lite kläder till mig. :D Köpte tre tröjor, att ha på dansen och gympan och såå. Tack mamma ! ♥
Men idag har det inte hänt så mycket, vi körde frisbee (?) på gympan och det gick åt h*lvete, Marina var sjuk så vi hade ingen svenska och sen så har vi haft klassråd, matte, språk och hemkunskap. :)
Ska hjälpa mamma med maten nu, men vi hörs senare !
Juste, jag måste ju lägga upp resten av bildern från Frankrike .. Så dom kommer upp senare !
Kommentarer:

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-09-05 @ 18:00:19

dagens blogg? allt du behöver göra för att vara med är att skirva "jag är med" i en kommentar till det här inlägget:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-59.html#comment

2011-09-05 @ 18:30:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: