augustiibaarn

2011-09-09
16:49:38

Buss buss buss ! Människa

Tjooo ! Vad gör ni ? :) Själv ska jag och kollar på Gossip Girl på datan alldeles strax, tänkte bara skriva lite först. :)
Men idag så har det inte hänt så mycket, vi körde frisbee (?) på gympan, och det gick väl inte så bra, haha. Fast jag och Amica fick vara på samma lag, så det var bra. :D Och jag fångade frisbeen alla gånger, förutom typ tre då, haha. Och enligt Calle så gjorde jag och Amica mål. Eller asså jag passade till henne och så ba boom så blev det mål, skitsnyggt faktiskt. Även fast ingen annan förutom han såg det då, men det var faktiskt skitsnyggt. Verkligen.
Men nu ska jag kolla Gossip Girl, vi hörs senare ! :)♥



Uppdatering: det här inlägget skulle egentligen kommit uppp för typ en timme sen, men jag glömde publicera det, så det komemr nu istället !

Kommentarer:
#1: A n n a

Sv: Du skrev "Sök det på google igen och kolla bilder ;)♥" och jag fatta inte? xd

2011-09-09 @ 17:19:31
#2: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-09 @ 18:37:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: