augustiibaarn

2011-09-28
21:15:07

DANCE
Hej på er ! Kom hem runt fem över halv från dansen, och satte mig direkt för att kolla på mina äslklingar Andre och Olle ♥ På Idol alltså, om någon inte fattade det ;).
Men dagen har varit jätterolig :D. Missade bussen först, så jag fick sitta och vänta i en kvart på nästa .. Men det gjorde inget för jag pratade med Anna i telefon typ hela tiden, tills mina pengar tog slut då, haha ;). Men när jag kom fram till henne så bakade vi kladdkaka ! :D Eller, Anna bakade medans jag stod och snackade om mina sysslingar.(...)
Och sen kollade vi på Gleeeee, först The pruple piano project och sen I am unicorn ! Det var aaasbra ! :DD Sen så kollade vi på Grey's i typ fem minuter, och sen kom jag på att jag skulle varit hemma en kvart tidigare .. Haha :).
Nuuu blire duschen ! Vi hörs imorrn efter skolan, sov gott ! :)


weheartit ♥ 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: