augustiibaarn

2011-09-26
18:02:18

GLEEK

Hej på er ! Kom hem vid typ halv fem, slutade inte förrän fem i fyra och visste inte att dom hade ändrat tidtabellen, så jag missade bussen som gick hel och fick ta den som gick kvart över istället. :) Gjorde inget, för jag kom dit fem över (förut gick den en fyra över, men den va alltid sen ;)) så jag behövde inte vänta en kvart i alla fall.
Men vi gjorde potatis- och löksoppa med tekakor idag på hemkunskapen, min och Jossans blev bäst ! Brukar inte gilla soppa, men jag tykcte den va skitgod ! :D
Men vi hörs senare, ska kolla på Cougar Town nu ! :)


En bild från i söndags som jag snodde från Annas blogg :D♥ 

Kommentar:
#1: A n n a

Sv: Haha men det är bra :D



Glee i mitt ♥

2011-09-26 @ 19:03:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: