augustiibaarn

2011-09-25
21:29:02

In public

Hej guys ! Filmen var bääst, har aldrig sett en 3D film på bio förut, så det var skitcoolt. :) Men den var jätteroligt i alla fall, det var fullt och alla var skitglada och satt och skrek och applåderade. :) Haha, speciellt i början när dom presenterade Blaine ;)♥ OCH DAMIEN VAR MED !! :DD Fast bara i publiken, men ändå ! :D
Men när den var slut så stannade jag och Anna i en park som låg precis utanför och käkade popcorn. Och då kom det fram en kille och sa : Ursäkta, har ni en tändare ? Och vi ba : Em, nej ? Och så gick han, haha. Men det var skitkul i alla faaall.
Men när vi hade ätit upp pocornen så fotade vi lite. :) Och jag ramlade och skrapade upp mitt knä. Samma knä som jag har ett sår på från två år sen när jag fastnade i ett staket. Hehe .. Men vi kom på att alla ramlar och så, men det är bara jag som gör det in public liksom. Någon måste ju göra det också liksom.
Nuu ska jag sätta på ett plåster på mitt knä, sov gott sötisar !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: