augustiibaarn

2011-09-11
19:16:17

Nu funkar mitt internet igen ! :D
Hej på er ! Visade sig att jag bara hade skrivit in fel pin-kod, men nu funkar det i alla fall ! :)
Dansen och teatern gick jättebra igår, och hade skitkul hos min kusin igårkväll. :D Förutom att hon tyckte att vi skulle springa hela tiden, och det gick inte så bra, haha .. Nej men vi åt på någon restuarang och sen så gick vi hem till dom och snackade, åt godis och kollade lite på film. :) Kan lägga upp en outfit bild imorrn. :)
Meen nu ska jag kolla på Gossip Girl, vi hörs imorrn !
Kommentar:
#1: A n n a

Sv: Jaha åh bajs och det gör den inte nu längre?! Nåja den byter väl ibland. Har iallafall blivit länkad förut <3333333

2011-09-11 @ 19:27:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: