augustiibaarn

2011-09-17
19:28:42

Sista doppet
Den ena dansläraren var sjuk, så vi hade bara en lektion idag ! Ganska skönt eftersom att jag är sjuk om någon nu hade missat det och man får skitont i baken av att sitta och kolla på. Komemr inte ihåg det nya som vi gjorde idag heller, kommer bara ihåg att jag gjorde fel hela tiden, haha.. Men får fråga någon på onsdag på Saras lektion. :)
Men idag när jag kom hem från dansen så var farmor här och fikade lite, och sen när hon hade åkt så badade vi ! Sista doppet för iår faktiskt, för vi ska stänga ner den den här veckan. Alltså tomma på vatten och sånt där, tror jag. Lite tråkigt, men det är ju inte direkt så mysigt att bada när det är minus grader, haha.
Nu ska vi käka, ska åka till ett ställe imorrn, men ni får inte veta vaaart, haha ! Haha nej men vi hörs imorrn, puss !
Kommentarer:
#1: MADDES

Hoppas du har en fin kväll!

2011-09-17 @ 21:45:11
#2: Malin

Okej :) <3333333

2011-09-17 @ 21:56:45
#3: A n n a

Sv: Det tycker jag också!

2011-09-17 @ 23:13:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: