augustiibaarn

2011-09-29
15:17:52

Plugga
Kom hem för typ en timme sen, käkade lite mellis och gjorde lite på min engelska läxa :). Har bara några glosor, men det är till imorrn så jag måste öva lite till sen, och så ska jag fråga mamma om hon kan förhöra mig ikväll också.
Och imorrn måste jag ta hem franska, för jag har franskaprov nästa vecka tror jag, kommer inte ihåg om det var nästa eller nästnästa .. Har so prov också, kommer inte ihåg vilken vecka det var heller, men jag kan typ ingenting av det, så jag ska ta hem den imorrn också. Och så ska vi få frågor till ett "prov" på biologin imorrn också, så uppdateringen komemr inte direkt bli den bästa nästa vecka .. Men det får ni leva med !
Ska fortsätta med engelskan nu, vi hörs kanske senare, annars hörs vi imorrn !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: