augustiibaarn

2011-09-12
17:09:25

U smile I smile ♥

Hej guys ! Kom hem för typ en halvtimme sen, bussen var typ tio minuter försenad plus att jag och Anton blev klara sist på hemkunskapen .. Även fats alla hjälpte oss, haha !
Men det regnade ju imorse. Och nu är det typ varmt ju. Och vi hade löpning på gympan imorse, alltså vi skulle springa runt trehörningen. I ösregn. Med en VIT tröja. Och INTE vattenfast smink. Fast det rann i alla fall inte, för jag gick (nej, vi sprang inte hela vägen, bara sista typ hundra meterna) med handen över ögonen hela vägen. Och tröjan tänker jag inte ens prata om. Den är fortfaranda blöt, föresten.
Nu släpper vi det .. Vad har ni gjort idag ? :)


weheartit.com
Föresten, hittar inte mobil-sladden, så ni får outfit bilden någon anna gång !

Kommentarer:
#1: A n n a

Sv: Ja säg till om du ser mig fler gånger! :D♥

2011-09-12 @ 18:58:23

cool bild!



sv: visst kan vi följa varandra via bloglovin! :D har lagt till dig, säg till när du lagt till mig med! :)

2011-09-12 @ 21:48:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: