augustiibaarn

2011-09-21
16:36:29

We don't smoke the shit, we just sell it
Hej guys ! Sitter och käkar mellis och kolalr på Top Model på min nya tv. :D Har redan sett den här säsongen, men jag orkar inte byta kanal, haha.
Juste, berättade jag att jag var hos skolsyster igår ? Alla i klassen ska dit, men man skulle kolla längden, vikten, synen och ryggen och sen så skulle man fylla i något papper med massa frågor. Men i alla fall, när jag skulle göra sån där syn-sak, så skulle man hålla en typ tråslev för det andra ögat och i den var det typ damm, så då fick jag det i ögat så jag såg inget, haha. Men jag tror inte hon trodde på mig när jag sa det, för jag ska tillbaka om en månad och göra om det ..
Nu börjar Project Runway (= skälet till att jag inte bytte kanal .. ;)), vi hörs senare !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: