augustiibaarn

2012-08-26
21:58:04

GONNA LIVE MY LIFE
Nu är jag tillbaka igen haha! Har inte riktigt hunnit eller orkat skriva dom senaste dagarna, men tänkte berätta vad jag har gjort nu i alla fall!
I onsdags så började ju skolan, rektorn höll ett tal och efter det satt vi och pratade lite i klassrummet, om schemat och sånt. Och när jag kom hem så packade jag lite till ..
.. På torsdagen! Först var jag ju i skolan, så gjorde vi lite "övningar" på mporgonen och sen så snackade vi om ledarskap resten av dagen. Men det jag packde till var efter skolan, för då mötte jag upp mina kusiner och sen så åkte vi på en kryssning! Haha, det var en överraskning åt min faster, som fyllde 50 i torsdags! Men det var en 23 timmar kryssning så vi sov där en natt också. :)
fredagen var vi ju kvar på båten, då gick vi omkring lite på Tax Free och kollade, och jag köpte fyra nagellack som jag tänkte lägga upp bild på i veckan! :) Sen åt vi lunch, kolla lite på Tax Free igen, och sen var det dags att g av!
I lördags så började min dans! Har ju börjar på danslinje B nu, och då har vi bytt tid också! Men i alla fall, jag har nästan inte tränat något allas i sommar, och det ångrade jag igår haha ..Det var det jobbigaste jag varit med om, men ändå väldigt dkönt att få ta ut sig ordentligt, det var ju ett tag sen haha. ;)
På kvällen så hade jag en liten tjejmiddag med Ebba, Clara och Cilia, vi gjorde hemgjord pizza, och så åt vi banan, chokladsås, glass och maränger till efterrätt! Sen så kollade vi på två filmer Abduction och New Years Eve, rekommenderar båda starkt haha. :)
Och idag, söndag, så började dagen med att jag försökte sätta mig upp i sängen men det slutade med att jag ramlade ner på golvet, ungefär en millimeter ifrån att slå huvudet i sängbordet. Och sen så kom jag inte upp, så jag låg där i typ en halvtimme hahaha .. Men jag tog mig upp till slut i alla fall, och då åkte vi till Farsta! Var där i typ två tre timmar, sen åkte vi hem och nu sitter jag här. ;)
Men imorrn börjar skolan på riktigt, med lektioner och så. Känner mig fortfarande inte så taggad på själva plugget liksom, går ju i nian nu och då är det ju lite större grav på betyg, med tanke på gymnasiet .. Men eftersom att man kommer tillbaka till vardagen nu så kommer jag att uppdatera bättre! I alla fall på vardagar, vi får se hur det blir med helgerna haha! ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: