augustiibaarn

2012-02-25
23:01:52

Förlåt!

Förlåt för att jag inte har skrivit något sen i torsdags, men har haft fullt upp med att packa och några andra saker, så har helt enkelt inte hunnit! Men förlåt för det i alla fall, och nu vet ni varför jag inte har skrivit något! :)
Men sen vi hördes sist så har jag kört hockey med klassen, vilket inte gick sådär haha .. Ingenting som innehåller orden mig och skridskor brukar inte funka särskilt bra, men jag tror inte jag ramlade någon gång! ;) Höll bara på att åka ner i spagat när jag och Julia försökte lära oss åka baklänges, haha. :)
Jag åker ju till Sälen imorrn, så morfar kommer hit imorrn någon gång för att vakta katten. :) Dock efter vi har åkt, så det är lite synd. Men ska bli jävligt roligt i alla fall, är astaggad, och har varit det typ hela veckan! :)
Men vi åka väääldigt tidigt imorrn, och jag håller typ på att somna haha .. Så vi hörs imorrn från bilen, lovar att försöka uppdatera lite då och då i veckan, sov gott sötisar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: