augustiibaarn

2012-01-01
21:59:19

1a Januari 2012 ! :)

Hej på er ! Förlåt för att jag inte har skrivit något idag, men har inte orkat haha .. Har egentligen inget att skriva heller, men tänkte slänga in ett litet inlägg ändå ! :)
Hade skitmysigt igår kväll i alla fall, tog lite foton och hade allmänt trevligt. :) Fick några bra foton på fyrverkerierna tror jag, men har inte orkat kolla än, haha ..
Men vi kom hem runt fem halv sex, haha herregud .. Somnade så fort jag la mig i sängen, haha. Vaknade vid två idag i alla fall, käkade lite frukost/lunch och sen har jag hållt på lite med datorn och kollat på film. :) Kommer troligtvis aldrig kunna somna ikväll haha det är ju kväll nu ju ! Men ja, hela dyndsrytmen förstörd i alla fall, bra start på året haha ! :)
Nej men kollar på en till film just nu i alla fall, vi hörs imorrn !


weheartit ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: