augustiibaarn

2012-01-20
23:05:09

BUSY

Hej guys ! Min dator gick inte att använda (så fort jag satte på den så stängdes den av osv) på typ hela eftermiddagen, så därför har jag inte kunnat blogga ! Men sen när pappa kom hem så satt han med datorn i typ tio minuter, och sen funkade den igen. Såklart, haha.

Och tyvvärr så kommer jag troligtvis inte att skriva något imorrn, och jag orkar inte fixa något tidsinställt nu heller .. Men kanske slänger in ett sms-inlägg på kvällen, så bloggen inte är helt död ! ;) Men har ju först teatern på morgonen, och innan det måste jag ner till centrum och fixa en grej. Sen är det dansen, och på kvällen ska jag på tjejmiddag hos Malin, för hon har fyllt år ! :)
Men därför kommer jag kanske inte att hinna sitta framför datan, speciellt inte om den inte funkar heller, haha .. Men vi hörs när vi hörs, sov gott ! ♥

Kommentar:
#1: Anna

Sv: DRIVERU HAHAHAHAHA

2012-01-20 @ 23:26:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: