augustiibaarn

2012-01-10
13:15:00

Day 30 - What One Direction means to you

Herregud, var ska jag börja .. Men typ allt. Dom betyder så mycket för mig, och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom. Dom är helt underbara, både på det dom gör och hur dom är som personer. Dom får mig alltid att le, vad jag än gör och vilket humör jag än är på. Om dom är skrattar, så är jag det. Om dom gråter, så gråter jag. Jag kommer alltid att älska dom, vad som än händer. ♥ 
Dom har lärt mig så mycket som jag aldrig kommer att glömma, som jag aldrig kommer vilja glömma heller. Att det är okej att vara sig själv, att jag också är vacker och så mycket mer.
Och jag vet inte ens vad jag skriver haha, men dom betyder så otroligt mycket för mig så jag vet inte vad. Det finns inte ord för det.
Jag vet bara att kommer alltid att stötta och älska dom, och jag kommer aldig sluta önska att jag får träffa dom, aldrig. ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: