augustiibaarn

2012-01-13
22:50:35

FredagKVÄLL den trettonde

Kände att jag ville vara lite speciell där, eftersom att resten av världen skriver fredag den trettonde bara.
Men tjenare ! Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare, och förlåt för att jag inte kommer skriva så mycket nu heller hehe .. bara för att min mobil behöver laddas och det finns bara ett uttag där jag sitter och jag orkar inte gå och flytta på den haha .. Vadå lat ? Men har bara 8 procent kvar så hinner verkligen inte skriva mycket, haha.
Har inte hänt så mycket i skolan idag, vi körde basket på gympan och det gick åt helvete haha .. Tappade bollen och så passade jag till någon i andra laget också, väldigt lyckat ja.
Men jag skriver mer imorrn när jag har batteri, vi hörs då ! JUSTE TEATERN OCH DANSEN BÖRJAR JU IMORRN !! :D men jag skriver innan det, om jag hinner GOD NATT ♥


Kommentar:
#1: Anna

Sv: Hihi så sant♥

2012-01-14 @ 13:20:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: