augustiibaarn

2012-01-08
14:45:02

Hej hej min dator hatar mig

Förlååååt för att jag inte skrev något mer igår, men bilderna jag försökte ladda upp ville inte det, så jag fick göra om det tre gånger, samtidigt som jag försökte logga in på twitter och facebook, men då började hela datorn hacka så jag stängde ner internet heelt och när jag försökte starta upp det igen så stängdes hela datorn av och sen låg jag och spelade mario kart på mitt nintendo resten av kvällen ♥ Men satte på datorn igen igår vid typ elva och laddade ner dom då, så nu kan jag göra klart One Direction-listan ooch laadda upp bilder från julafton osv ! Bara tre veckor senare sådär.
Men gör två dagar idag,och den sista imorrn när jag ska in till stan med Amica ! Nu måste jag fixa mig, för vi ska fira min lilla stora var det ja kusin som fyller 19 på tisdag ! Vi hörs senare med ett lite mer normalt inlägg, kraaam ♥


kärlek ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: