augustiibaarn

2012-07-06
12:38:33

POTATO
Lite random rubrik sådär, men jag har totalt hjärnsläpp idag! Haha, när jag vaknade imorse så fick jag för mig att jag var kvar på mitt landställe, och där sover jag i en våningsäng så jag fick för mig att jag skulle klättra ner för att väcka min kusin? Men i alla fall, det är en kant på ena sidan så jag inte ska ramla ner när jag sover (på våningsängen alltså), och då skulle jag ta tag i den men eftersom att jag var här hemma så fanns det ingen kant så jag ramlade ur sängen HAHAHA herregud .. Och då fattade jag att jag var hemma haha.
Sen så har jag också spillt ut mitt the så jag fitt göra nytt, och då tog jag fel the-sort och så höll jag på att snubbla på min katt, herregud haha ..
 
Och i rist på andra bilder får ni en gaaammal bild på min och Anna som kommer hem från USA idag, WOO VÄLKOMMEN HEM SÖTIS!
Kommentar:
#1: Anna

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW IT'S GOOD TO BE TILLBAKA♥

2012-07-12 @ 18:13:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: