augustiibaarn

2012-10-16
20:53:25

lÄxOR
Hinner nästan aldrig skriva längre för vi har så jävla mycket läxor hela tiden! Orkar inte med allt, blöö. Till imorgon har jag franska glosor till exempel, sen på torsdag och fredag har jag so "prov" och så har jag en idrottsinlämningsuppgift till nästa vecka som jag inte har någon aning om hur jag ska göra. Plus att jag ska skriva en text på svenskan och läsa upp för klassen och så måste jag plugga matte också. Roligt värre. Och jag orkar verkligen inte plugga just nu, vill bara lägga mig och sova åååh så skönt.
 
Annars har jag haft en bra dag idag! Åkte in till stan med Pernie och Celine för Pernie skulle ta navelpiercing, och sen åt vi på McDonalds! Mysigt mysigt, tihi :)
Och så kolalr vi på film på engelskan så vi fick ta med oss fikaa! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: