augustiibaarn

2012-09-06
21:35:34

Definitely, maybe
Har lite torsdagsmys med mamma med té, halstabletter, nässpray och filmen Definitely, maybe! Asbra film enligt mig, har sett den förut flera gånger, men jag har aldrig sett slutet .. Väldigt lyckat, jag vet haha! Men jag har antingen somnat, eller jag vet inte vad!
 
Men har haft världens otursdag idag i alla fall. Okej egentligen kanske det inte var så farligt alls haha, men det kändes som det i eftermiddags i alla fall. Började med att jag skulle ha haft en timmes sovmorgon, alltid trevligt när man får veta att man hade kunnat sova en halvtimme längre på morgonen .. Men jag, Amica och Pernilla gick till soffan utanför skolsyster och hängde där i en timme sådär, ganska mysigt faktiskt!
Sen så har min nagel gått av, jag vet världens undergång typ, och så har mina jeans gått sönder, jag ångrar mig, DÄR har vi jordens undergång, och så har min fot gjort ännu mera ont idag! Det var faktiskt inte så trevligt, kunde knappt gå ibland kändes det som ..
 
Och sp pluggade jag på fel sak till ett so-förhör i en halvtimme sådär .. Men annars har dagen varit bra faktiskt! Haha säger emot mig själv här, men den har faktiskt varit ganska bra. ;) Förutom det där med nageln då.
 

Och mina halstabletter ska smaka jordgudd, men det gör dom inte. GOD NATT
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: