augustiibaarn

2012-09-30
12:36:42

Orientering
Vet inte om jag har sagt det redan, men jag hade orientering i fredags. Och det var sådär mysigt väder att vara ute i skogen, ni vet, när det regnar nästan hela tiden, fast inte så mycket i början, mest i slutet, dina skor läcker in, du har lera över halv benen och du har hittat fyra kontroller på en timme och tre av dom är fel. Så du går och byter till en lättare bana, så du är där i tre timmar i stället för att ha varit där i två timmar, om du hade bytt bana från början, vilket du såklart inte gjorde.
Det enda bra var att jag inte frös på nästan hela dagen! Förutom dom där fyrtio minuterna jag satt och väntade på bussen medan typ alla andra fick skjuts hem. Till och med lärarna.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: