augustiibaarn

2012-09-23
19:52:00

XOXO
 
Måste det verkligen vara söndag idag? Kan vi inte bara spola tillbaka liksom och göra så den här helgen aldrig tar slut, snälla?
Känns som om den här helgen, eller hela veckan förresten, har gått asfort! I alla fall efter i onsdags, sen har tiden bara rusat iväg!
 
Har träffat Hanna idag i alla fall och kollat på GOSSIP GIRL! Vi är så sociala små människor så. Nej men det var väldigt mysigt! :)
Men jag har träningsvärk typ överallt. Och jag skojar inte ens, jag har seriöst träningsvärk Ö V E R A L L T. Varje gång jag rör mig så vet jag itne var jag ska ta vägen för det gör så ont haha! Och så gör jag massa konstiga ljud när jag går nerför trappan, fullt normalt.
Nu har jag lite läxor jag måste bli klar med tills imorrn, hoppas ni haft en underbar dag! :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: