augustiibaarn

2013-01-26
17:16:26

Öppet hus; Mikael Elias
(åh vilken fin bild)
Skola: Mikael Elias (TEORETISKA, förlåt mig) Gymnasium, i Stockholm
Linje: Jag kollade in rummet där det fanns elever från Samhälle och Ekonomi. (förstår inte hur så många människor kan få plats i ett så litet rum). Men båda linjerna verkade bra, eleverna jag och min mami snackade med verkade nöjda, så det var ju bra! Gillade också inriktningarna man kunde välja. 
Utseende: Det var här skolan föll för mig. För det första hittade vi knappt dit (när ens lokalsinne inte är i topp är det tur att google maps finns, puh) plus att den ligger i stort sett mitt emellan två (eller tre) byggarbetsplatser, och inomhus var inte heller särskilt mysigt. Moving on
Slutbetyg: Nah. Själva skolans koncept gillade jag, men inte känsaln man fick inuti skolan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: