augustiibaarn

2013-01-31
12:56:00

Öppet hus; Södra Latin
Skola: Södra Latin
Linje: Sam-sam eller Estet-dans. Båda verkade väldigt bra! Dom hade nytt rekord på killar i dans klassen, två stycken! Det låter verkligen som ingenting, men det är faktiskt nästan inga killar alls i dans klasserna vi har kollat på, vilket är synd .. Men det var roligt att det var två stycken där i alla fall, och båda gick i ettan eller tvåan tror jag?
Utseende: Tyckte jag kände igen mig så himla mycket när jag gick omkring där, och det tog ca en halvtimme innan jag kom på att det var väldigt likt Norra Real! Läskigt likt nästan, haha. Är fortfarande inte helt säker på att jag tog en bild på Södra Latin, så därför är den lite suddig hahah. Nej men det var väldigt stort i alla fall! Och dans salarna låg högst upp i ett hörn kändes det som, men annars verkade allt bra!
Slutbetyg: Gillar att den var ganska lik Norra Real på ett sätt, men att det fanns estet ändå! Högt betyg får den i alla fall, 9.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: