augustiibaarn

2013-01-30
16:36:04

Woah
Vet inte om ni har hört om det här, men det var i alla fall en explosion på min skola idag. Det var en lärare och några få elever som fick på sig, och ingen verkade allvarligt skadad.
Det som hände var att det var en PET-flaska med något i som exploderade i ljushallen, alltså inte under en kemi lektion. Däremot var det en kemi lärare som höll i flaskan, men det är inte riktigt samma sak. Sedan vet jag inte vad som hände, för jag gick och åt (mat framför allt annat liksom) och när jag kom upp igen var det folksamling i ljushallen.
Sen gick det lite tid, sen skulle hela skolan gå till Huddinge hallen där vi var i närmare en timme, sedan fick vi äntligen gå hem! Fast vi fick inte gå in i skolan, så om man ville ha sin jacka eller nycklar fick man vänta i idrottshallen.
(Men jag gick hem till en kompis som varit hemma under dagen i tjocktröja för jag orkade inte vänta haha)
Men vad vi fick veta så var det inget livsfarligt som sprängts, och det kommer (tyvärr) vara skola imorgon!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: