augustiibaarn

2010-12-26
23:28:22

Annandag
Haha, tycker det låter lite roligt egentligen. Liksom, om man delar på det så blir det ju annan dag. Som i en annan dag. Haha, jag och min dåliga humor ..

Har iallafall inte hunnit blogga dom senaste dagarna.
Inte har jag helelr hunnit ta kort på några av julklapparna jag fick ! Fyfy på dig Hanna !

Nej men Julafton, Juldagen och Annandagen (observera att jag skrev det med STOR bokstav) har tillbringats med kusinerna i alla fall ! Hade jättemysigt på Julafton hos farmor, haha det tog typ tre timmar för oss att öppna alla julklappar ! Segisar !

Hade skitkul när vi hade kommit hem från farmor i fredags, för då skulle vi nämligen inviga våra fina stjärtlappar vi fick (tre stycken som man kunde sätta ihop) ! Haha, så jag pappa, mamma och Emelie gav oss ut runt klockan elva och åkte pulka ! Vi stannade också till lite inne hos Clara så då följde hon med oss också !
Berättar liter mer detaljerat om det imorgon !

Men idag så var jag på bio med Emelie, eller asså jag och Emelie såg "Easy A", Jocke och Pelle såg Narnia-filmen och farmor och Tina såg någon annan film. Min och Emelies film var faktiskt ganska bra, orkar inte berätta om den nu men det kanske kommer något inlägg imorrn !

Eftersom att vi skulle vara hos oss ikväll så följde mami och papi inte med, för dom skulle stanna här hemma och fixa.
Och bara för att ni undra så var i hos farmor på Julafton, Hansons på Juldagen och här hos oss idag då.

Nu ska jag nog sluta skriva, för mamma har typ gått och lagt sig och pappa håler på att somna här i soffan. Och så har jag inte tagit bort mitt smink än .. Aja, slriver (som sagt) mer imorgon !
SOV GOTT, och hoppas att ni hade en jätte bra jul ! :D ♥


Julgranen förra året ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: