augustiibaarn

2010-05-24
15:19:44

sorry ...

.. för att jag inte har skrivit i helgen, men har haft dansuppvisning och varit jäätetrött efteråt ...
Men lovar att jag ska skriva den här veckan! :D ♥
Jag lärde mig virka idag!!! Jag vet, vi gjorde det i typ fyran men jag hade glömt bort hur man gör! Men nu vet jag :)
Juste, i fredags så köpte jag och mamma lite nya saker t mig ;p lägger upp bilder senare + en dagens outfit :)
Åhh .. har ingenting att skriva ...! Ska nog gå ner och sätta mig nu, eftersom att pappas bärbara ÄNTLIGEN funkar nu! ;)



P U S S ♥

 

 

Kommentarer:

åå, den skulle jag elat se... :(

upvisningen då da. ;)

2010-05-24 @ 16:20:31
#2: Malin

Kunde inte ommentera dom andra inläggen...



Vi hade roligt på Grönan:D

Vilken konstig bild på mig allså den första!:D

2010-05-24 @ 17:18:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: