augustiibaarn

2011-04-01
22:13:08

Rak som en brödrost

Kom precis hem från dansen för ett tag sen såg jag nu, haha ! Men det var askul, som vanligt. Fast jag gjorde illa mitt knä, (igen..) men det gör inte ont lika mycket längre, det är bra i alla fall !
Och imorrn är det teater ! :) Då ska vi köra genomdrag på akt två, tror jag. Har för mig att dom körde akt ett förra gången, men då var inte jag där, så ;)
Och VÄRLDENS snällaste Malin ska fixa en design till mig ! :D Lata lilla jag måste bara fixa lite bilder till henne, och jag kom på att jag har några bilder på kameran som kanske också ska med .. Och jag har typ över femhundra bilder jag inte laddat ner än (och jag ska fixa bilderna till imorgon) så det blir ett litet problem. Så Malin, bilderna kanske inte kommer förrän vid lunch ! :S ♥
Nu ska jag stänga av innan jag dör. Vi kanske hörs imorrn, sov gott fellas ! ♥ 

Kommentarer:
#1: Malin

Okej, men det är lungt. Bara de kommer i morgon, och jag ska verkligen försöka göra den så fin som möjligt! Men jag vill bara säga att jag kan inte lova att allt blir klart. men ajg ska verkligen försöka! :D <333333

2011-04-01 @ 23:19:11
#2: A n n a

HAHA rak som en brödrost!!!

2011-04-02 @ 12:52:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: