augustiibaarn

2011-02-20
15:31:00

Idag
Gick upp typ halv elva idag, efter nioo timmars välbehövlig sömn. Känner mig sådär härligt utvilad just nu, så det är lite skönt.

Hade trevligt igår också, jag och Lova hade skitkul och typ garvade hela tiden, haha. Föresten, var det någon av er som såg på Mello ? Vem tyckte ni var bäst, om ni gjorde det ? Vi tyckte Erik Saade var bäst (såklart !). HAHA juste, såg ni han som spelade bas i the Playtones ? Så jälla skön, haha.

Blev ingen provkörning av bil idag heller, vi körde på storstädning istället. Har dammtorkat och städat undan lite saker i mitt rum, och ätit lunch framför skid VM i Garmish-Partenkirchen. Nån mer som såg på det ? Annars kan jag berätta att Jens Byggmark vann silver ! Duktigt duktigt. Det var ju typ bara dom fjorton bästa, och det var fyra svenskor med. Det tycker jag är lite coolt, hehe.

Seanre ska vi hem till farmor och planera lite inför Franrike i sommar. Vet inte om Hanssons kommer, pappa sa att han inte visste så vi får se senare. Men om dom kommer så blir det nog ganska mycket snack om sportlovet också. Eller i alla fall för mig och Emelie, haha.
Nu ska vi fika, hörs senare ! :)

Kommentar:
#1: Malin

Haha fin bild Hanna! :) <3

2011-02-21 @ 15:10:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: