augustiibaarn

2011-11-19
15:32:00

Dag 23 - Så sover jag

Lite hur som helst haha .. Haha, nej men när jag var liten så kunde jag liksom vända på mig helt i sängen, så jag låg med huvudet vid fötterna och tvärtom. Jag tyckte också tydligen om att ligga med benen "normalt" och huvudet utanför sängen .. Eh ja. Och så gick jag i sömnen ganska mycket, hehe .. Gör inte det lika ofta längre, men det händer ibland faktiskt. Och jag pratar i sömnen. Och sjunger, HAHA. Jag har faktiskt gjort det flera gånger, en gång när Hanna sov över här faktiskt, för några år sedan .. Men det har inte heller hänt på ett tag. Enligt mamma så pratade jag om kemiprovet i tisdags natt, haha nörd
Men oftast så sover jag på sidan, men ena benet rakt och ena armen mosad under mig .. Eller så ligger jag typ utslagen på rygg, haha.


aaaw nutte ♥

Kommentar:
#1: A n n a

Sv: Ja men precis liksom.

2011-11-20 @ 21:26:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: