augustiibaarn

2012-10-23
15:52:10

All around the world
Ska egentligen skriva på min idrottsinlämningsuppgift (woo, långt ord) men Word vill itne funka och jag orkar itne flytta på mig två meter till den andra datorn. hahahahaha
Nej men faktiskt så varje gång jag rör mig (andas räknas till att röra sig) så känns det som om mitt huvudet ska sprängas. Och när jag råkar ställa mig upp lite för fort ska vi inte ens prata om. Hatar att vara sjuk blööö
Men ska väl försöka flytta på mig nu, den ska vara inlämnad på torsdag och jag behöver bli klar med den idag så jag slipper plugga imorgon. Vem försöker jag lura haha, jag behöver plugga imorgon i alla fall hahaha. Och så behöver jag komma på något till mitt solo på dansen som jag försöker glömma bort hehe.
Jag skriver kanske ikväll om jag överlever, hoppas ni mår bättre än jag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: