augustiibaarn

2012-10-02
20:49:25

X-Factor
Holaaa folket, hur mår ni? Var inne och kollade statistiken nyss och såg att jag har fått lite nya läsare, typ två , välkomna välkomna till min värld!
Sitter och kollar på X-Factor och dricker lite te! Drack inte så mycket te i somras, men har börjat nu igen i september. Har i alla fall börjat dricka väääldigt mycket kamomill te sen London, och det är faktiskt gott! ! Haha, nej men jag provade det någon gång för väldigt länge sen och då gillade jag det verkligen inte. Men sen i London drack jag det varje morgon, utan att veta vad det var, och då tyckte jag det var jättegott! Sen när vi skulle åka hem tog jag med några tepåsar som fanns på rummet (hihi busigt, jag vet). Men jag fattade inte att det var olika smaker från början, jag tyckte bara att det var konstigt att jag tog samma sorts te men det smakade olika ibland. Ända tills jag vände på tepåsen och såg att det stod kamomill på baksidan haha! Och sedan dess är det mitt favorit te! Lite för att det påminner mig om London också, hihi :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: