augustiibaarn

2013-02-01
12:12:00

Öppet hus; Sjödal
Skola: Sjödalsgymnasiet (i Huddinge för er som undrade)
Linje: Samhälle och lite Natur faktiskt, det blir ju lite roligare när man känner någon annan som söker .. ;) I alla fall, min kusin går där, Sam-beteende, och hon är jätte nöjd! Hon har ca 40 minuters resbäg varje morgon, och ändå orkar hon ta sig till skolan nästan varje dag haha. Men lärarna och rektorn verkade också bra, även fast vi itne hann prata så mycket med dem.
Utseende: Skolan delar ju byggnad med en Huddinge vårdcentral och Folktandvården bland annat (kan behövas om jag ska gå där, haha!) men man märker inte det särskilt mycket för det är så stort. Jag tänktre inte på det i alla fall! Annars så var det mycket större än jag trodde det skulle vara, och över 1000 elever.
Slutbetyg: Tänk vad skönt att ha fem minuter max till skolan, åh så skönt. Och skolan verkar mycket bättre än vad jag trodde innan. 7 av 10,
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: