augustiibaarn

2010-04-13
17:47:48

tbx t skolan ..

Inte direkt en favorit ..
Men imorse var det franska, mitt nya favorit ämne! ♥
Hahah, iaf den roligaste lärarn ;).
Men sen så fick vi vaccination mot (elr för? hur säger man?) påssjuka, röda hund & ngt mer .. :P
Malin och julia va jättenervösa, och jag lyckades väl inte så bra med att lugna ner dom .. hehe x)
Idag har jag dans :) Har typ missat två elr tre gånger, men det ska nog gå bra iaf! Anna har lovat att visa mig de dom gjort ;) ♥
Juste, hela Nördgruppen va i skolan idag! (= en grupp med dom som alltid ligger först i matten ..) Det är alltså jag, ebba, clara, simon & samuel. Hah, det är en kille i typ tvåan (?) som hade en kul typ mössa (?) och då kom vi på en låt xd hhahah, tror att clara skämdes liite när jag & ebba sitter och sjunger "chickenhead chickenhead chicken chicken chickenhead" hahah x).
Som ni säkert förstår så har jag varit ganska flummig idag ;).
Nu; se klart GA sen göra iordning mig inför dansen! :D


P U S S ♥

Kommentarer:
#1: Petra ♥

sv: tack så mycket! :)

2010-04-13 @ 19:58:57
#2: Hanna

Kommentar till Vilken färg? som inte gick att kommentera typ:

Du passar i vilken som helst av dom, snygging där :3 men köp alla vet ja xD

KRAM ♥

2010-04-13 @ 21:26:40
#3: Malin

På det inlägget innan kunde jag inte kommentera på så jag kommenterar på den här istället.

Jag tycker den vita eller rosa... eller den gröna var också fin...hmmm... jag tror nog den rosa..



kanske..xD

2010-04-14 @ 14:11:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: