augustiibaarn

2010-12-12
16:49:20

Jag heter Indra

Kom nyss hem från ett låångt julbord, är  skittrött och hade tänkt spela lite Sims (2, eftersom att mitt Sims 3 inte funkar) innan middan (-.-).
Jag är ärligt helt slut ! Somna ju typ halv tre efter en asrolig kväll med bästa tjejerna ! ♥

Vi började med att baka,
sen åt vi och sen dekorerade vi några pepparkakor, haha Ebba gjorde en av sina kaniner helt grön x) Efter det kollade vi Kommisarie Späck och käka godis och sen kollde vi Killers. Fast vi var tvunga att skjutsa hem dom ganska tidigt eftersom att vi skulle på julbord klockan 12 .. Hade iallafall skitkul, hoppas ni hade det också ! ♥

Hade kul på julbordet också, jag och Emelie provade lite nya saker, haha .. Fast det var jätte varmt ! Vi satt med solen i ansiktet och det blev jätte jobbigt för ögonen efter typ två timmar, så då flyttade vi till det andra bordet (jag och Emelie, alltså ;p). Där var det alltså inte lika soligt, hehe .. Vi åt kanske lite för mycket godis också haha ;)
Ni får bilderna imorrn, för nu ska jag spela Sims ! 8)

Kommentar:
#1: Malin

Mmmm... gott med julbord!:)

2010-12-12 @ 18:30:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: